søndag 25. august 2013

Bilder fra Bondens marked

Mye liv på Torget
Persilleriet var en positiv overraskels på markedet!
Bringer tilbake minner om å løpe rundt på Hovefestivalen,
 ikke akkurat edru og lete etter nattmat.
Anbefaler å ta turen innom om du er i Trondheim!
Vi fikk med oss en lilla blomkål herfra!
Idiotisk å slippe meg løs i skokoladeboden.
Endte opp med hvit sjokolade, melkesjokolade, lakrissjokolade og noen konfektbiter.
 Som vanlig likte jeg den med kaffesmak best :-)
Fikk også med meg noen fine greier fra Fretex.

2 kommentarer:

  1. Åååh håper vi får flere slike sommerdager! Hvordan var lakrissjokolade?:P Det finnes vel flere ting med denne blandingen, men.. Persilleriet har jeg faktisk aldri besøkt i løpet av de 7 åra jeg har bodd her, kan ikke huske å ha gått forbi det en gang =(

    SvarSlett
    Svar
    1. Lakrissjokolade var veldig godt! Elsker lakris og sjokolade, så komboen funker veldig bra for min del! Anbefaler en tur innom Persilleriet, bestill kubbe med hummus... kjempegodt :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)