mandag 10. februar 2014

Helgetur til østlandet

I helga har jeg vært på østlandet for å gå på Health & Beauty 2014, og for å besøke denne flotte jenta:


Melissa bor i Elverum, så det var der turen gikk. Sykt langt med tog, kjenner jeg er glad jeg ikke bor i Trondheim lengre. Toget gikk kl 05:30 om morgenen, så det var en passe trøtt meg som kom frem i Elverum senere på dagen. Vi brukte tida på å prate om alt mellom himmel og jord, se på Legally Blonde og drikke vin (litt for mye). Skikkelig jentehelg! På fredag lagde vi fredagstaco, jeg slokna ganske tidlig siden jeg hadde stått så umenneskelig tidlig opp. På lørdag lagde vi denne indiske gryteretten, min favoritt! Vi var også en tur i "byen" og gikk på café Rollo, hvor de hadde helt sinnsykt gode brownies. Anbefales!


På søndag kjørte vi til Oslo for å gå på Health & Beauty, som er en stor messe for helse, skjønnhet og trening. Vi ble invitert av broren min som jobber som marinbiolog og selger kosttilskudd med alger. Sjekk ut algeshop.no hvis du er interessert i spirulina eller astaxanthin! På messen var det mange som solgte kosttilskudd og hudpleie av forskjellige typer. Det var også demonstrasjoner av treningsutstyr, foredrag og mange forskjellige prøver. Smakte på Aloe Vera juice, det var veldig forfriskende og godt! Ellers så jeg både NOAH og Funky Fresh Foods på messen :-)


Slenger med et bilde fra morsdagen også. Sjekk ut mammas blogg Annes' kjøkken her.




Ønsker alle bloggleserne mine en fin uke :-)

3 kommentarer:

  1. Sååå koselig :D Hørtes ut som en kjempefin tur!
    Sjekket innom moren din sin blogg, veldig bra! Suksessterte slår ALDRI feil! Er en av mine favoritter uten tvil :D x

    SvarSlett
  2. Var kjempekoselig :D Mamma er veldig god, har lært så mye om matlaging av henne :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)