torsdag 27. mars 2014

Kaffebox

For en liten stund siden fikk jeg en hyggelig mail fra Kaffebox.no som lurte på om jeg ville prøve ut tjenesten deres. Kaffebox.no tilbyr kaffeabonnement og sender høykvalitets-kaffe rett hjem i postkassa di. Digg? Ja!

Jeg har mottatt min første kaffebox, og førsteinntrykket mitt er veldig positivt! Her snakker vi ikke kaffe til 10 kr fra dagligvare, neida - vi snakker skikkelig god kaffe fra anerkjente kaffebrennerier. Vedlagt i boksen var et A4-ark med informasjon om akkrat den kaffen jeg fikk tilsendt. Denne gangen var det kaffe fra brenneriet til Tim Wendelboe (les hva jeg synes om han her).

"Basert på en ideologi der kvalitet, sporbarhet, innovasjon og sosial samvittighet står i fokus".



Som sagt, førsteintrykket mitt er veldig positivt! For en kaffeelsker som meg er dette midt i blinken. Jeg kommer til å skrive flere innlegg om kaffebox.no etterhvert som det kommer mer kaffe i postkassa mi.


Innlegget er sponset av Kaffebox.no. Selv om innlegget er sponset vil jeg selvfølgelig skrive min ærlige mening om produkter, og ikke komme med noe humbug eller tvilsom reklame til dere.

5 kommentarer:

  1. Så utrolig spennende! Likte godt og være medlem i klubber og få ting i posten som liten, men dette er jo den perfekte tingen for voksne :D Kaffe klubb? Yes, please! Håper den smaker, og gleder meg til og stikke snuten innom og lese om de forskjellige typene :) Jeg bor ikke i Norge, så kan ikke bli medlem, men hvor mye koster det egentlig?
    God helg skjønne! x

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er skikkelig digg :D Nesten som å være med i en klubb, ja. Hihi. Det er litt dyrt, 130 kr/ mnd inkludert frakt. For bare 250 g kaffe. Men så er det kanskje verdt det om man er glad i god kaffe! Den er ferskbrent og av skikkelig god kvalitet, så om man er en kaffeelsker (som meg) er det jo deilig. Til nå har jeg hatt denne som "kosekaffe", og så drikker jeg billigere kaffe til daglig :-)
      God helg!! :)

      Slett
    2. Må være lov og unne seg noe litt luksus engang i måneden til den prisen da :) Så har du ENDA en grunn til og ha venner over på kaffe og kaker :) x

      Slett
    3. Takk for omtalen, Maria. Hyggelig å se at du likte første sendingen. Andre sendingen kommer denne uka, så det er bare å glede seg :)
      @JulesTheNorweegie - KaffeBox sender internasjonalt, så det at du ikke bor i Norge er ikke et problem. Om du bor i Europa er prisen (inkl frakt) faktisk litt billigere siden du sliper mva. Prisen for å sende over havet er ikke så stiv den heller.

      Slett
    4. Gleder meg veldig! Det er jo supert at det kan sendes til utlandet også :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)