mandag 10. mars 2014

Pakker i posten!

Tok litt av på iHerb og Veganlife etter siste lønning. Nå har noen av pakkene kommet i posten, julaften!


MARSHMALLOWS! Jaaaa! En ting jeg var redd jeg aldri kom til å smake igjen etter at jeg ble veggis. Du vet at det er gelatin i vanlige marshmallows? Gelatin, som i knokler, sener og hud fra fisk og dyr. Skikkelig digg - not. Så gleden er stor nå som Dandies veganske marshmallows er i hus! De andre tingene jeg bestilte var to forskjellige vegetariske pølser, Vegourmet Chorico og Spacebar chorizo (disse ser ikke mye ut som vegetarmat! Haha), og Tortellini Santi med "skinke og ost". I tillegg tok jeg med litt vegansk og miljøvennlig vaskemiddel fra Ecoleaf, som jeg har brukt før og er veldig fornøyd med. Allergi- og hudvennlig er det, også.

Har også bestilt en hel del fra iHerb igjen. Noe av de faste greiene, som du kan lese om i dette innlegget. I tillegg bestilte jeg noen nye ting, som hudpleie fra Acure Organics etter å ha lest om det på Silje sin blogg Siljesreise.com. Bestilte også Flax seed oil, eller linfrøolje. Gleder meg til å prøve!

Pleier dere bestille fra iHerb og Veganlife? Noen tips å komme med? Kommenter gjerne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)