onsdag 11. juni 2014

Pakker fra iHerb!

Wohoo, jeg har fått de siste pakkene jeg har bestilt fra iHerb! Denne gangen var det noen gamle favoritter og noen nye ting jeg skal prøve ut. Er så gøy å få pakker i posten, julaften på en helt vanlig onsdag!




 


♥ Praktisk og billig handlenett med god plass her. Dette er superbillig og typisk noe du kan hive med i bestillingen hvis du har noen kroner å gå på for å "fylle opp" 200-kr grensa.
♥ Sjokolade fra Endangered Species her. 10% av overskuddet går til å beskytte utrydningstruede arter. Mine favoritter er den med espressobønner og melkesjokoladen. Eneste som kan måle seg med Freia!
♥ Hempfrø spiser jeg omtrent daglig, de er billige på iHerb. Du finner dem her.
♥ Tester ut nytt vaskemiddel fra Attitude. Tøymykner wildflower finner du her og parfymefri vaskemiddel her. Vaskemiddelet er vegansk, ikke dyretestet, fri for kreftfremkallende stoffer, hypo-allergenisk og biologisk nedbrytbart. Det er produsert ved bruk av fornybare energikilder, og embalasjen er reirkulerbar. Woho!
♥ Vegansk omega3 finner du her. Har aldri prøvd denne før, så kommenter gjerne om du har erfaringer!
♥ Shampo og balsam fra Acure Organics finner du her. Håret mitt er blitt litt slapt, så tenkte det var på tide å bytte shampo/balsam. Blir spennende å teste ut. Vegansk, ikke testet på dyr, har en ingrediensliste hvor du faktisk forstår hva den inneholder og innholdet er biologisk nedbrytbart. Er også glutenfri, hvis det har noe å si.
♥ Tørrshampo/hårpulver fra Acure organics her. Elsker Osis Dust it, men de tester dessverre på dyr (fy!). Den herlige bloggen Siljesreise tipset om denne tørrshampoen som skal være veldig lik, og så langt er jeg fornøyd!
♥ I tillegg fikk jeg noen gratis klesklyper, iHerb putter ofte oppi en liten gave når du bestiller :-)

IHerb har gode priser og billig frakt, men her er noen tips:
Ikke bestill for mer enn 200 NOK eksl. frakt. Da risikerer du å få en mye dyrere regning enn det ser ut som i nettbutikken, pga. tollregler. Jeg pleier bestille for ca. 190 NOK for å ta høyde for svigninger i valutakurs. Har du noen kroner å gå på før du når 200-kroners grensa? Sjekk ut trials og specials for å finne billig dilldall og gode tilbud. Jeg pleier alltid ta med et handlenett eller en leppepomade! Pass på vekta på pakka når du bestiller f.eks. vaskemiddel; for tung pakke = dyrere frakt!

Hva er dine iHerb favoritter? Eller har du kanskje aldri bestilt derfra? Hvis du skal bestille for første gang kan du bruke min rabattkode  QEF929 for å få 5$ avslag i prisen :-) Dette funker bare om det er første ganga du bestiller. Hvis nok folk bruker koden min vil jeg også kunne få rewards etterhvert. Vinn-vinn situasjon!

4 kommentarer:

  1. Ahh så kos! Flirte litt når jeg så du hadde skrevet på en "helg" vanlig onsdag, ubevisste drømmetanker? :P Uff, har vært en lang uke så langt her også, dumme jobb, men er halvveis til helg nå, heldigvis :D Så mye godt du har fått da, gleder meg til og høre hva du syns om produktene :D
    Håper du har en finfin (oglittmindrehektisk) onsdag (herlighet...skrev først torsdag...*rister på hodet*) enn meg! x

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, har jeg skrevet det? Dette må jeg rette opp i :P Er jo halvveis til helga igjen, nå! Kanskje hodet mitt surrer litt, har vært så mye fridager og sånn i det siste ;) Hehe. Surrekopper!

      Slett
  2. Svar
    1. Du gir jo så gode tips :D Takket være deg jeg oppdaget Acure!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)