fredag 22. august 2014

Ole Gunnar og meg

Ole Gunnar og meg i sommer :-)


Ole Gunnar flyttet inn hos oss da jeg gikk i 3. klasse på barneskolen, så han har vært en del av familien lenge. Han er blanding av perser og skogkatt (og kanskje litt gatemix?), noe som gir en fantastisk fin pels og nydelig kremfarge. Vi kjøpte ikke Ole Gunnar av en oppdretter, men jeg har lest mye om at en blanding av perser og skogkatt er populært da det blir friske katter med flott pels og rolig temperament. Jeg kan ihvertfall skrive under på at dette gjelder for Ole Gunnar! En bedagelig katt som elsker kos og tar livet med stor ro :-)

8 kommentarer:

  1. Så fantastisk fin katte! Hadde selv en norsk skogkatt som flyttet inn hos oss for noen år siden, og hun er det fineste jeg har sett! Hun går der hun selv vil og er en helt typisk skogkatt, men også utrolig hengiven når hun føler for det. Kanskje jeg får sett henne nå når jeg skal stikke til Norge og besøke :D
    Ole Gunnar er fantastisk flott, elsker fargen! Ønsker dere begge to en fortreffelig helg :) x

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, de er helt fantastiske! Pelsen, blikket, kroppsfasongen, temperamentet... Nydelige katter!
      Takk, Gunnar sier helt sikkert mjau for komplimentet :) Goood helg fra oss!

      Slett
  2. Mmmm høres ut som en flott kombo =) Kosekatter er de beste kattene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, han er VIRKELIG en kosekatt :D

      Slett
  3. Åååh! Vilken gosig katt!!! Vill också krama. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, han er helt nydelig :) Nok kos til alle!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)