torsdag 28. august 2014

Storesøsters kjøkken

Dere som følger meg fast vet allerede at mamma har en blogg på Annes kjøkken. Det dere kanskje ikke har fått med dere er at storesøster har en blogg på Storesøsters kjøkken. Yup, vi er en ganske matglad familie ;-)

Meg og storesøster. Neida. Joda. Neida.

Storesøster baker masse gode ting og lager mye god snacks. Favoritten min av hennes oppskrifter er denne peanøttsnacksen som bare er så lite sunn og så digg! Hvis du liker sånt anbefaler jeg en tur innom bloggen.

Bare tulla. HER er et ordentlig bilde av meg og søs.

"Med en mamma som alltid har elsket å lage mat, og en bestemor som serverte deilige kaker og kjeks hver kveld til barne-tv har kjærligheten ved det å ha familien samlet rundt et måltid alltid vært en viktig del av livet. Og dette vil jeg prøve å dele litt av her."


4 kommentarer:

  1. Gladpost deluxe! Mange gode oppskrifter på bloggene deres :) Stå på og hold tradisjoner ved like såvel som eksperimentering på kjøkkenet :D xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for som alltid hyggelig kommentar :D

      Slett
  2. Mmm min type familie ;) Hehe jeg har akkurat sett "Eit kengeruliv" på NRK nett-tv og er nokså oppslukt i disse søte skapningene, så at et bilde av en pluppet opp her bare herlig =)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)