torsdag 4. september 2014

Livstegn

Energien har ikke vært helt på topp i det siste, så bloggen har dessverre blitt nedprioritert. Jeg har slitt veldig med et vondt kne, men har endelig fått fikset det! Så når jeg får opp energien litt satser jeg på å være tilbake for fullt :-) Jeg har jo blitt student igjen, så fremover blir det stramt matbudsjett - uten at det skal gå utover sunnhet eller smak. Nå om høsten er det så mye deilig, fersk og kortreist mat å velge mellom. Selv har jeg levd på fersk mais de siste dagene og fikk faktisk til en liten sopptur dagen før jeg var på sykehuset. Det er en super sopphøst, men vet at mange er usikre på hva de kan plukke og hva soppen kan brukes til. Hovedregelen er rett og slett at du IKKE plukker eller spiser noe du er usikker på. Lover et eget innlegg om sopp så fort jeg føler meg bedre :-) Frem til da deler jeg noen bilder fra dagene som har vært:

Fikk tatt en tur til frisøren, det skjer ca. 2 ganger i året. Mamma kjøpte deilige grønnsaker på marked og jeg plukka sopp.
Ole Gunnar, Sofie og tante/kusines katt Fenriz.
Vakre Justøya.
På sykehuset. Endelig fikk jeg fjerna den lille dritten som har plaget meg i nesten to år.
Lærte meg å strikke på nytt (takk mamma!) og har laget to luer i herlig, mykt bambusgarn til gutten min! Strikking er fantastisk tidsfordriv når man må holde seg i ro. Bambus er helt fantastisk, spesielt hvis du ikke kan/vil bruke ull.

4 kommentarer:

  1. Håper kneet blir bedre fortere enn svint! Gikk på sopplukking også da jeg var i Norge, men spiste ingen for jeg var ikke sikker på hva som var trygt, gleder meg til sopp-guiden din! :) x

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Tror det blir mye bedre når som det er operert :) Gooood helg! :D

      Slett
  2. God bedring verdens beste lillesøster <3
    Superduperglad i deg!!! (Hils kjekken fra meg!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! <3 Han er superflink sykepleier:)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)