fredag 19. desember 2014

Juleferie!

I går leverte jeg siste eksamen, og etter en gøy avslutning med den her gjengen er det offisielt juleferie!


Ferien startet med skoleavslutning i går og verdens koseligste juleverksted hjemme hos oss i dag.


Alt vi lagde var glutenfritt og vegetarisk, stort sett vegansk. Julemusikk, kongerøkelse, pepperkaker, kransekake, sjokoladeboller, hjemmelaget sjokolade, risgrøt og kos!

I sjokoladen brukte vi ingredienser fra Økosjokolade til selve sjokoladen og flere forskjellige smakstilsetninger. Her ser dere "fruktnøtt" med hakkede nøtter, tørket frukt og et dryss havsalt og lakrissjokolade med lakrispulver og et dryss havsalt her og.

I kveld skal jeg bare nyte en sjelden frikveld før det blir julevask og tog i morgen!
Ha en fin helg, og følg med på adventskalenderen på søndag! ;-)

4 kommentarer:

  1. Åååh så koselig med spiselig juleverksted, hihi :D Også så masse godt dere laget! Perfekt kveld med de du er glade i :)
    Her ble det visst nissegrøt til frokosk i dag, it happens :P Trengte et lite dytt til og minne meg på at jeg bare har to dager igjen på jobb før jeg fyker en liten tur til Gamlelandet :D
    Ønsker deg en super jul Maria! x

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var superkoselig :D
      Vi hadde også grøt til frokost, haha! Ferie = Alt er lov ;)
      Takk, ønsker deg også en kjempefin juleferie :D

      Slett
  2. Så flott! Høres så kos ut =) Hva studerer du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var utrolig koselig! Jeg har studert foto i et halvt år nå :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)