torsdag 1. januar 2015

Godt nytt år

Hei! Kikker bare innom for å si godt nytt år til alle mine lesere, og gratulerer til Thea som vant den siste giveawayen! Min nyttårsaften var rolig og fin, det samme gjelder de første dagene i 2015.

Gleder meg til å starte januar med masse sunn og god mat! I 2015 ser jeg for meg at det kommer flere oppskrifter på "studentmat" - enkle, billige, sunne og gode retter. Og så håper jeg det kommer mer oppskrifter på veganske kaker, hjemmelaget sjokolade og annen godis. Har ikke noen spesielle nyttårsforsetter, men håper å lage enda mer av maten min helt fra bunnen av. Ellers er ønskene mine for 2015 at jeg kan bli mer aktiv, det har vært vanskelig å bevege seg pga. kneskaden jeg slet med i store deler av 2014. Jeg har et stooort ønske om å reise mer! Og så håper jeg å fortsette å være aktiv innen dyrevern, ikke bare ved å spre vegetarisk matglede, men også ved å jobbe som frivillig.

Papegøyen min

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. I lige måde, som vi sier på Sørlandet :)

      Slett
  2. Godt nytt år til deg også Maria! Jeg gleder meg til masse ny matinspirasjon fra din kant <3

    SvarSlett
  3. Mariaaaa! Godt nytt år kjære :D Håper 2015 har vært snill med deg så langt :) Best wishes fra Skotteland xx

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)