lørdag 21. mars 2015

Lyst til å vinne innholdet i dette digge, økologiske påskeegget?!

Gaven er sponset av Norganic.

Konkurransen er avsluttet! Gratulerer til Ida som vant påskeegget :-)

Hei! Her om dagen var jeg på postkontoret og hentet en DIGER pakke med økologiske varer! Her snakker vi et lass med deilig bønnepasta, sjokolade og energibarer. Klarte nesten ikke å bære den hjem, så stor og tung var den. Pakken kom fra Norganic, som er en av Norges største leverandører av økologiske produkter. Og vil dere vite hva det beste er? Pakken er ikke til meg, den er til dere lesere! Fremover kommer jeg til å kjøre flere konkurranser og giveaways med produkter fra Norganic, og jeg starter med dette digge påskeegget:


I påskeegget har jeg lagt økologisk sjokolade fra Vivani og økologiske, rå energibarer fra Made Good.

For å være med i giveawayen må du gjøre 3 enkle ting:

♥ Lik min facebookside som du finner her.
♥ Lik Norganic sin facebookside som du finner her.
♥ Legg igjen en kommentar på dette innlegget - husk å skrive mailen din. (Si også ifra hvis du er veganer, så bytter jeg ut melkesjokoladen med en vegansk sjokolade.)

Jeg trekker en vinner fredag 27.03.15, og sender premien så fort som mulig etter det. Du må ha en norsk adresse hvor pakken kan sendes. Hvis du glemmer kontaktinfo vil jeg prøve å få tak i deg allikevel, men hvis ikke jeg finner deg innen påsken er over så trekker jeg en ny vinner. Lurt å sjekke bloggen og facebooksiden min på fredag, altså.

Norganic sin nettside kan du lese mer om produktene. På den nettsiden selger de ikke direkte til forbruker, men de leverer til maaange av landets helsekoster og andre butikker. Så ta en tur innom din nærmeste helsekost eller alternative matbutikk for å se om du finner noen av produktene deres.

Lykke til!!! :-)



PS: Selve påskeegget følger ikke med, det er innholdet du kan vinne.

29 kommentarer:

  1. Jeg har veldig lyst til å vinne - har termin i påsken så masse sjokolade hadde vært supert å ha i sykehusbaggen :D Likt sidene på facebook

    SvarSlett
    Svar
    1. Så spennende! Masse lykke til - med begge deler :-)

      Slett
  2. (Har likt begge) Håper jeg er heldig...!

    God du er, som sprer påskeglede:-)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Sidene er likt, og jeg gleder meg til å følge begge!
    Hadde vært moro å vinne påskeegg, det ser rågodt ut!

    SvarSlett
  5. Det der så kjempegodt ut! Hadde vært gøy å vinne. Er veganer. (e-post: carstenpv@hotmail.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykke til! Skal huske på det hvis du vinner :)

      Slett
  6. Jeg har også likt! :)

    SvarSlett
  7. Jeg har, i håp om å få et mer stress-fritt liv, kvittet meg med Facebook for en stund siden. Har derfor ikke mulighet til å gå inn og like sidene, men håper allikevel jeg kan være med i trekningen, det ser helt supert ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det hørtes ikke dumt ut, hadde det ikke vært for bloggen hadde jeg kanskje gjort det samme selv. Men FB er jo et fint sted å nå ut til mange mennesker.

      Jeg skal tenke litt over saken, men hvis ikke du vinner denne gangen blir det uansett flere lignende konkurranser denne våren hvor du ikke trenger facebook! Så følg med :D

      Slett
  8. Kjempefin konkurranse, har likt begges facebooksider (-:

    SvarSlett
  9. Siden din har hatt tommel opp fra meg en god stund allerede, men nå har jeg likt Norganic sin også. :) Takk for fin blogg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å få høre! :D Lykke til.

      Slett
  10. Har ikke facebook, og kan derfor ikke delta:-(
    Vil uansett si at dette er en fin blogg, og selv om jeg har vært vegetarianer siden før denne bloggen ble opprettet har jeg ikke sett den før - men kommer til å gå innpå her fra nå av:-) Mye fin inspirasjon her inne!! Stå på!
    Mvh Eivind

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for superhyggelig kommentar!
      Skjønner at det er flere lesere som ikke har FB, så fremover kommer det flere konkurranser hvor FB ikke er et krav :-) Så følg med :-)

      Slett
  11. SÅ fin give away!!! Jeg liker begge sidene!
    Håper du har en fin uke Maria :)

    SvarSlett
  12. Liker begge deler og deler med de jeg kjenner :)! Du er flink Maria !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ida <3 Lykke til :-)

      Slett
  13. Nam nam! For en deilig premie Maria :D

    SvarSlett
  14. Jeg liker nå Begge sidene :)
    Har likt din side lenge allerede :)
    Jeg krysser fingrene og håper :)
    Ønsker deg en fantastisk flott Påske feiring. :)
    Med masse Sol & Påskekos :)

    Hilsen Monica
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar :-) Ha en fin påske, du også!

      Slett
  15. Likte begge sidene, flaks at jeg gikk inn på bloggen din i dag rett før jeg drar på påskeferie^^ Hadde vært et knall egg å vinne (selv om jeg ikke vinner selve egget, haha). God påske og fortsett å lag masse digg mat :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Konkurransen er dessverre avsluttet, det står i toppen av innlegget. Men det kommer flere konkurranser om ikke lenge :D

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)