lørdag 11. april 2015

Ny giveaway: vinn sunn pasta! (avsluttet)

Vinnerne er trukket! Gratulerer :-)

Denne helga har jeg visst mye å feire! I dag har jeg bursdag, snart feirer jeg 6 år siden jeg sluttet å spise kjøtt og for en uke siden rundet jeg 500 følgere på facebook! Takk til alle dere som følger meg, leser innlegg, deler videre, prøver oppskrifter og legger igjen kommentarer. Det å vite at noen faktisk synes det jeg skriver om er interessant er så utrolig fint og motiverende. Derfor vil jeg gi noe tilbake til dere. Husker dere at jeg skrev om bønnepasta fra À la eco? Vel, jeg har vært så heldig å få tilsendt masse deilig pasta fra Norganic, som er er en av norges største leverandører av økologiske produkter.

http://norganic.no/ossinorganic

Bønnepastaen fra À la eco har mange fordeler:

❥ Ekstra proteinrik i.f.t. vanlig pasta
❥ Uten hvetemel
❥ Naturlig glutenfritt
❥ Langsomme karbohydrater
❥ Lav GI
❥ Fiberrik
❥ Økologisk
❥ Vegansk


Så, har du lyst til å smake på denne pastaen?

Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar under dette innlegget! :-)

Husk å skrive mailadressen din eller annen kontaktinfo i selve kommentaren, det holder ikke at du fyller ut e-post feltet. Du må ha en norsk adresse hvor gaven kan sendes, eller evt mulighet til å møte meg i Oslo (mer miljøvennlig :-)) Jeg trekker vinnerne neste lørdag (18.04.15). Hvis jeg ikke får tak i de som vinner vil jeg trekke nye etter en stund. Så husk mailadresse, og det kan være lurt å sjekke bloggen om en ukes tid!

Lykke til! :-)

Pastaen som gis bort i dette innlegget var en gave til meg fra Norganic, men jeg får ikke betalt for å skrive dette innlegget. Dere får alltid min ærlige mening om produkter, selv om de er sponset.

38 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen verdens beste lillesøster <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen i dag! Og seks år som veggis på toppen av det hele ; ) Hilsen sissibluesky@gmail.com

    SvarSlett
  3. Min mann er vegetarianer , og vi spiser derfor en del vegetariansk hele familien. Men nå er jeg rett og slett litt matlei , det blir det samme om og om igjen....og da spesielt spagetti, det er en gjenganger...så noe nytt al la det hadde vært supert å få prøve krysser fingrene
    mvh

    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen! Håper det ble en knallfin dag :)
    For en fin premie! Har sjekket ut Norganic tidligere, men ser at de har fått mye nytt siden da. Skulle gjerne bestilt noe derfra, om det var mulig :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen! Og jeg må bare igjen takke for en knallfin blogg, både denne og den grønne rosabloggen din ;) det er så mye inspirasjon! Både til mat selvfølgelig, men også til å generelt leve litt "grønnere".
    Både jeg og kjæresten (som ikke er veggis..) elsker pasta, så denne hadde vært helt supert å smake!

    Toya
    toyascheldt@gmail.com

    SvarSlett
  6. Ser godt ut! Elsker sunne og gode produkter. carstenpv@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Hmmm ser godt ut :) Det vil jeg gjerne prøve (Y)

    SvarSlett
  8. Så flott give away :D Den grønne soya-pastaen er S sin favoritt!!

    SvarSlett
  9. Så spennende. Kunne godt tenke meg å prøve denne. :) caasheim[att]gmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg er med! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  11. Det så spennende ut! Vi bruker mye pasta, og både jeg og ungene ville nok hatt godt av å prøve denne varianten i stedet :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  12. Gratulere med vel overstått :) prøver lykken , hadde vært spennende å prøve :)

    mvh : lise_holmedal@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye! :D

    Vil veldig gjerne delta! Supert med litt nye produkter og inspirasjon.

    Mvh Beate M. Bingen
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  14. ønsker å prøve sunn pasta
    annemor.husebo@gmail.com

    SvarSlett
  15. Ååh... jeg ble diagnostisert som glutenintolerant for noen måneder siden, og pasta er noe av det jeg har savnet mest! Uansett om jeg vinner eller ikke, skal du ha takk for at du fortalte meg om dette produktet. marianem (at) hotmail.com

    SvarSlett
  16. Eilén Irene Holt16. april 2015 kl. 07:37

    Jeg øsnker meg sunn pasta!! :-D
    Eilen_holt@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Sunn pasta sier vel ingen nei takk til! De så supergode ut :)

    julie_steinnes@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Gratulerer med alt sammen :)
    Jeg kunne godt tenkt meg og smakt disse så jeg prøver lykken :)
    Mvh Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Sigrid Halvorsen16. april 2015 kl. 08:53

    Det virker kjempe spennende å prøve! :D

    sighal@live.no

    SvarSlett
  20. Jepp, jeg vil veldigveldig gjerne prøve den ut:)
    ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  21. siden jeg er student takker jeg ja til all gratis mat, JA TAKK! : D
    iris-norma@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Ja takk, veldig gjerne...Vi elsker pasta i lange baner og spiser det så ofte vi kan i forskjellige varianter...Hadde vært skikkelig spennende å teste ut pasta fra Norganic som er helt ny for meg ihvertfall..

    Mvh
    Einar
    junkmail@lf-nett.no

    SvarSlett
  23. Det hørtes veldig spennende ut. Siden jeg ikke tåler gluten, så er jeg stadig på jakt etter ok pasta som er litt sunnere.

    SvarSlett
  24. Ja takk - har prøvd nudler av "sopp", er nysgjerrig på disse

    SvarSlett
  25. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen. Som vegetarianer ser jeg stadig etter nye spennende produkter jeg kan prøve ut :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  26. Endelig matkonkurranse for oss som ikke spiser gluten! Digg:)

    SvarSlett
  27. Ooops glemte mailadresse i forrige innlegg:
    martine.laurhammer@gmail.com

    SvarSlett
  28. Gratulerer .Ønsker å prøve noe nytt

    SvarSlett
  29. Fint å kunne gitt noe til stemor som har glutenallergi! snubbe@outlook.com

    SvarSlett
  30. Ooo:D Vil prøve! <3
    - Melissa

    SvarSlett
  31. barbroaer@gmail.com
    Jeg kunne tenkt meg å prøve ut denne pastaen da den ser så spennende og innbydende ut :)

    SvarSlett
  32. Jeg er med :D
    Rannveig Ra
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  33. Jeg er med :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Ja takk, jeg vil gjerne prøve disse! God helg :)

    SvarSlett
  35. Gratulerer så mye! :)

    Jeg er med :)
    Edyta
    edytaaa.d@gmail.com

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye med dagen :) Vi er midt i en kjempeomstilling her i huset. Vi har kuttet ned til halve kjøttforbruket (og jeg tror jeg skal få gubben på glid mot full vegetar etterhvert, for har fått han fra 1 til 3 dager i uka på rimelig kort tid), lagt inn masse økologiske grønnsaker og sist men ikke minst så har jeg fått beskjed om at jeg ikke tåler gluten. Kunne svært gjerne tenke meg å prøve dette her og det ville være veldig bra for ungene våre og. Vi kjøper alt vi kan få tak i økologisk da vi har troen på mindre gift inn. Krysser fingrene for litt hell i konskurransen din. Mvh Mette. Nibinuriel@msn.com

    SvarSlett
  37. Gratulerer!

    Har veldig lyst til å prøve, kanskje får jeg min kjære samboer på en sunnere matvei :-)
    karina-xx@live.no

    SvarSlett
  38. Gratulerer! :D
    Åh, det hadde vært superkult å prøve!
    Hvor får en tak i noe sånt da?
    Krysser fingrene! ;)
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)