onsdag 31. august 2016

Oppsummering august 2016

Da var det allerede på tide med en oppsummering av august måned! Tida flyr, særlig denne måneden. Det har skjedd så mye at det nesten ikke har vært et rolig øyeblikk! Selv om oppussing er veldig gøy, så gleder jeg meg til å komme inn i rutiner i den nye leiligheten. Akkurat nå er det fullstendig kaos her! Hehe. Stua er full av flytteesker og rot, senga er ikke skrudd sammen så vi sover på en madrass, vi har ikke handlet alle møblene ennå og ja... kaos.

Igår planla jeg den første ukemenyen vår etter sommeren, så det er jo et skritt i riktig retning. Du finner den her! I det siste har jeg følt at jeg har brukt en million kroner her gang jeg har vært på butikken. Sånn går det når man ikke planlegger.


Men nå er det på tide med oppsummeringen!

Oppskrifter
♥Mimosa poptail
♥Solbærsyltetøy med lakris
♥Magevennlige frokostlapper
♥5 smakfulle måter å få 5 om dagen på

Andre innlegg
♥Trenger du inspirasjon til middagen? Følg facebooksiden min!
♥Søndagskjas; macchiato eller marrakesh?  (det ble forresten muskatnøtt...)
♥Beklager rot, oppussing pågår!
♥Søndagskjas; å oppdra barn på plantebasert kost

Disse søndagskjas-innleggene er noe nytt jeg har begynt med. Bare litt tankespinn om diverse og alt mulig rart. Ting jeg tenker på, som ikke nødvendigvis er 100% om mat eller kosthold. Si gjerne ifra om dere liker det eller ikke.

September blir det et spesielt tema på bloggen, så følg med. Avslører det på torsdag. Ha en god dag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)