søndag 7. august 2016

Oppsummering juni og juli 2016

Jeg har fått tilbakemelding på at disse innleggene settes pris på, så da fortsetter jeg å skrive dem. Plutselig innså jeg at jeg har glemt dem en liten stund, så her kommer både juni og juli i samme slengen! Tar også med middagsoppskriftene fra mai.

Disse månedene har jeg hatt dilla på grillmat, vegetarburgere og hjemmelagde ispinner. Sommerslig og godt. Dette er mat som også passer i august, selv om høsten snart kommer snikende med sine supper, gryteretter, ovnsbakte grønnsaker og varme drikker. Jeg blir alltid litt melankolsk når sommeren går mot slutten, helt til jeg husker på at det neste som kommer er høsten ♥

Her kommer altså en liten oppsummering av hva som har skjedd på bloggen i sommermånedene:

Middagsoppskrifter
Årets første grilling - halloumispyd
Vegetarburger med sorte bønner og quinoa
Wok med fyldig og god sataysaus
Smakfull vegetarlasagne med frisk salat som tilbehør
Kjapp og enkel dal (indisk linsegryte) med mangosalat


Andre oppskrifter
Søtpotethummus vol. 2!
Hjemmelaget paneer steg-for-steg
Hjemmelagde nanbrød (med surdeig om du vil)

Søte oppskrifter
Sjoko-nicecream
Fantastisk sommerdessert - grillet frukt
Hjemmelaget yoghurtis med bær
Hjemmelaget ispinne med bringebær og lakris
Piña colada poptail


Andre innlegg
Sunn & sprek på ferie
Hjelp! Min datter/kjæreste/venn har blitt veggis!
Deilige dager i Køben
Gjør det enkelt!
Mine beste grilloppskrifter hos Krsby.no
Veslekollen bruk og lavendelåkeren på Justøya 
My kind of shopping

La oss håpe at august byr på noen varme dager med det nydelige sensommer-lyset, og masse godt fra kjøkkenhagen. Blir du smådeppa når sommeren er over, eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)