torsdag 6. oktober 2016

Denne ukens storhandel + intervju med Extra

God morgen! Det er kanskje litt sent å skrive dette innlegget på en torsdag, men det var en grunn til at jeg sparte det. Før helgen ble jeg nemlig intervjuet angående dette med storhandling og middagsplanlegging. Derfor tenkte jeg å vente me dette innlegget til intervjuet kom ut, siden de passer så godt sammen :-) Hele intervjuet kan du lese her!

https://coop.no/extra/tid--penger/spar-penger-med-middagsplanlegging/


På menyen vår denne uken står det:
Smakfull tomatsuppe (oppskrift her)
Pasta med spinat (à la denne oppskriften)
Barnehagens milde chiligryte (oppskrift her)
- lag stor porsjon, spis i to dager!
Pasta med søtpotet og grønnkål
Ovnsbakte grønnsaker med fetaost (Oppskrift her)
Linsekaker med poteter og brun saus (Oppskrift på linseburgere her)

♥ Yoghurt/surmelk med frukt & granola
♥ Speltbrød
♥ Quinoa med grønnsaker (=godt til lunch!)
♥ Mørk sjokolade
♥ Coco Crunch!    


Jeg sitter og leser til eksamen denne uka, og måå bare ha noe å kose meg med. Det blir kaffe og chilisjokolade, samt disse herlighetene:


One a day keeps the doctor away?

I morgen får jeg levert en spennende pakke på døra, det gleder jeg meg til å fortelle dere om! Ellers er det fullt fokus på eksamenslesing, men jeg håper å komme meg ut litt i høstsola også. Har du noen planer?

2 kommentarer:

  1. Synes det er så inspirerende med alle som er flinke med penger :I Jeg har aldri vært det. Men har blitt flinkere, og etter jeg fikk barn betyr det mye å ha kontroll på pengene. men bruker for mye penger på mat og prøver virkelig å finne gode løsninger. Nå har jeg nettopp fått et tonn grønnsaker fra mamma og pappa, pluss plukket og fått mye hageepler. så målet fremover er å ikke kjøpe noe friskt før jeg er tom. Unntaket er noen avokadoer+ pasjonsfrukt til barna :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff. Jeg føler at jeg høres litt flinkere ut enn jeg egentlig er. Men greia er jo at hvis vi er flinke til vanlig, så har vi råd til å skeie ut litt. Istedet for å skeie ut som "regel", og være flinke av og til :p

      Herlig med masse grønnsaker fra mamma og pappa! Du finner nok på noe lurt:) Utnytte det man har!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)