mandag 30. januar 2017

Ukens meny - uke 5!

Hei og hopp! Har du hatt en fin start på uka? Jeg har fått handlet inn til uka, det er så digg å ha kjøleskapet fylt opp med gode og sunne matvarer! Det ble også en tur innom Plantasjen og to grønne planter fikk bli med hjem, i tillegg til en bukett med Waxflower - så fine! Etter handleturen fikk jeg jobbet med og tatt blider av en digg, vegansk oppskrift som kommer snart ;-)



Ukens meny blir som følger:
Palak paneer  - oppskrift her
Fylte pannekaker
Pasta med vegetarkjøttboller
Pasta med søtpotet og grønnkål - oppskrift her
Taco - oppskrift/ inspirasjon her
Linseburgere - oppskrift her

Sprø fullkornsknekkebrød - oppskrift her
Kesam med frukt og bær
Havregrøt
Skyr


En liten sneak peak i handleposen min. Som vanlig er det grønnsakene som tar mest plass! Nå håper jeg å rekke en treningsøkt før middag, og så blir det jammen en tur på Ikea. Ikke mitt favorittsted akkurat, men endelig skal vi få oss bokhylle - tror jeg :-)

Ha en fin mandag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)