torsdag 26. januar 2017

Ukens storhandel og meny uke 4!

Hei du! Jeg har visst helt glemt å dele denne ukens meny på bloggen. Så her kommer den, sammen med noen glimt fra handleposen min :-) Kanskje det kan inspirere noe til neste uke siden det kom litt sent?

Vi kom hjem søndag kveld etter en kjempefin hyttetur i helga. Vi hadde fått med oss en del resteamat, så jeg tok utgangspunkt i det da jeg handlet. Fint å bruke det man har, og ikke kaste mat!


På denne ukens meny:
Soyasnitzel med gratinerte poteter og honningglaserte gulrøtter
Spansk tortilla med søtpotethummus og ristet brød
Linsekaker med brokkolipuré og gulrøtter
Hjemmelaget paneer og indiske gryteretter i helga - oppskrift på hjemmelaget paneer her!

Surdeigs speltbrød - oppskrift her!
Yoghurt
Frukt & kesam
Bliss ball - oppskrift her!



De siste to dagene har jeg av en eller annen grunn vært litt tappet for energi. Så jeg har valgt å lytte til kroppen og ta det litt rolig. I dag ble Kokos sterilisert, så det var egentlig helt innafor med en rolig dag hjemme for å passe på henne. Fikk meg alikevel et par turer ut i sola :-) Alltid godt med litt frisk luft og bevegelse, uansett hvor tung og sliten kroppen er.

På tirsdag begynte jeg på et nytt yogakurs som jeg gleder meg til å fortsette med! Før drev jeg ganske mye med yoga, men det har blitt dårlig det siste året. Så nå gir jeg det et nytt forsøk og er veldig motivert, det er en måte å bevege kroppen på som jeg virkeig liker!


Til slutt vil jeg bare tipse deg om denne serien som du finner hos Rema1000. Mild og hudvennlig, samt Svanemerket (= miljøvennlig).


Håper du har hatt en fin uke hittil. Skal du noe hyggelig i helga, kanskje? :-)

♥ PS: Følg meg gjerne på instagram, oppdaterer der så å si daglig! @mariauldahl

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)